středa 13. června 2018

Erotická seznamka

Erotická seznamka

Bavil by mne chlap, který by mne ve všední dny nechal žít svým vlastním životem naplněným prací a mými zájmy a občas se u mne takhle třeba po desáté večer zjevil se slovy na rtech …sluší Ti to… Bavil by mne chlap, se kterým by se dalo dlouze povídat nad sklenkou..no spíše lahví..dobrého vína. O kultuře, o politice, o životě…Bavil by mne chlap, který má volné večery, víkendy a třeba i dovolené…Ale hlavně…musel by to být CHLAP.. sebevědomý, přirozeně inteligentní a trošku volný (ty večery, víkendy, dovolené..:-))Asi úplně nejsem typickou uživatelkou tohoto webu a proto zdůrazňuji, že nehledám zajička, jednorázové pobavení ani chlapíka s napoleonovskym komplexem.. Já samostatná, občas i vtipná 26/166/55, prostě potřebuji pořádného chlapa i konstitučně...Pány pod 180cm prosím velmi za prominuti..Každý nemusí být vysoký... já zas nejsem úplně hubená

Můj profil;  www.Seznamkax.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat